Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 25. marca 2019, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

Ukážkový hrudník

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 18.08.2007

Trojkombinácia na zdokonalenie vášho hrudníka.
Ukážkový hrudník
Zdroj obrázku: TS Server.sk
 

Trojkombinácia na zdokonalenie vášho hrudníka.

Každá žena je iná. Keby sme mali tú moc, každá by si asi vybrala miery bábiky Barbie. Pravdaže, posilovaním hrudníka nezväčšíte číslo podprsenky, ale sformujete a posilníte svoje prednosti. Dnes majú ženy prichádzajúce do posilovne často strach, že si vybudujú mužsky pôsobiace svaly. Sú presvedčené, že posilňovací tréning zmenší veľkosť ich pŕs.

Aká je pravda?
Ženy si musia uvedomiť jednu vec – svaly a tuk nie sú to isté. Prsné svaly sú uložené pod samotnými prsníkmi, ktoré sú tvorené predovšetkým tukom. Preto veľkosť ženských pŕs súvisí viac s celkovou úrovňou telesného tuku ako s tým, nakoľko majú rozvinuté svaly. Po druhé – samotným zaradením hrudníka do tréningu si žiadna žena nevybuduje hrudník Ako má víťazka Ms. Olympia. K tréningu hrudníka, ktorý vám predkladáme, nie potrebné fitnessštúdio plné najmodernejších strojov. Potrebujete len jednu lavičku, veľkú činku, pár jednoručných činiek a k tomu poriadnu dávku chuti formovať svoje telo.

Program pozostáva z najzákladnejších cvikov. Začnete tlakmi v ľahu, pokračujete kľukmi, a potom nasleduje rozpažovanie v ľahu. Ak budete tento tréning cvičiť dvakrát do týždňa, v priebehu 6-8 týždňov zaznamenáte podstatný rozdiel v sile a vzhľade vášho hrudníka. Voľte záťaž, s ktorou zvládnete 12-15 opakovaní v každej sérii. Z každého cviku odcvičte tri série. Záťaže postupne zvyšujte, aby ste nútili svaly reagovať nárastom hmoty a sily.

Rozpažovanie
Pôsobenie: veľký prsný sval
Ľahnite si chrbtom na lavičku, v rukách držte jednoručky. Predpažte tak, aby činky boli priamo nad hrudníkom, paže sú takmer vystreté a dlane smerujú k sebe. Spúšťajte činky po oblúkovej dráhe pomaly do strán a dbajte na to, aby pohyb vychádzal z ramenných kĺbov, nie z lakťov. Spustite činky až do polohy, v ktorej cítite príjemné natiahnutie v prsných svaloch. Napnite prsné svaly a po oblúkovej dráhe premiestnite činky opäť do vrchnej polohy. Pokračujte ďalším opakovaním.
Tip: nespúšťajte činky príliš nízko – mohli by ste si natiahnuť prsné svaly alebo poškodiť ramenné kĺby.

Kľuky
Pôsobenie: veľký prsný sval, predné delty, triceps.
Zaujmite východiskovú polohu v podpore ležmo. Váha tela spočíva na špičkách chodidiel a dlaniach, ktoré sú umiestnené vo vzdialenosti o čosi širšej, ako je šírka ramien, prsty smerujú dopredu. Brušné svaly sú napnuté, telo tvorí jednu líniu. Z tejto polohy sa ohýbaním lakťov spúšťajte k podložke. Lakte smerujú do strán a v spodnej polohe je v lakťoch 900-vý uhol, hrudník sa nedotýka podložky. V spodnej polohe sekundu zotrvajte, a potom vytlačte telo späť do východiskovej polohy. Pokračujte ďalším opakovaním.
Tip: keď nemáte dosť sily na cvičenie štandartných kľukov, nahraďte ich kľukmi na kolenách.

Tlak v ľahu
Pôsobenie: veľký prsný sval, predné delty, triceps.
Ľahnite si chrbtom na lavičku, uchopte veľkú činku úchopom širším ako je šírka ramien a položte si ju na hrudník. Vytláčajte činku rovno nahor až do vystretých paží, nechoďte však až do prepnutia paží v lakťoch. Kontrolovane spúšťajte činku späť k hrudníku a bez oddychu pokračujte predpísaným počtom opakovaní.
Tip: zmenou polohy lavičky môžete pôsobenie zacieliť na rôzne časti svalstva hrudníka. Cvičením na šikmej lavičke (hlava hore) presuniete pôsobenie na vrchnú časť hrudníka, opačný sklon (hlava dole) zaťaží prednostne spodné partie hrudníka. Pokiaľ nemáte lavičku s nastaviteľným sklonom, pomôžte si vypodložením jedného konca lavičky napr. debničkou alebo telefónnym zoznamom.




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:


 


Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 7 rokmi
Neštrajkujúcim zamestnancom musia školy umožniť náhradnú prácu. Riaditeľ môže určiť len formu, teda či to bude práca v škole, alebo na doma.
pred 7 rokmi
Dvaja vyšetrovatelia paranormálnych javov, skúsená doktorka Sigourney Weaver a jej mladý asistent Cilian Murphy skúmajú najrôznejšie metafyzické fenomény, aby preukázali ich nepravosť.
pred 5 rokmi
Už len necelé tri mesiace zostávajú do slovenskej koncertnej premiéry britského jazzpopového speváka a klaviristu Jamieho Culluma.
pred 5 rokmi
Prezident Andrej Kiska počas pracovnej návštevy Spojených štátov amerických navštívi aj Festival slovenského dedičstva v New Jersey
pred 5 rokmi
V novembri sa budú konať aj voľby do amerického parlamentu. V hre bude všetkých 435 kresiel v dolnej komore Kongresu a tretina kresiel v hornej komore, takzvanom Senáte.
pred 6 rokmi
Suvereno štartuje 8. februára Alchymista Tour. V priebehu troch mesiacov navštívi viac ako 20 česko-slovenských miest.
pred 7 rokmi
Smer musí vytvoriť kontrolné mechanizmy, ktoré by boli vnútornou kontrolou.
pred 7 rokmi
Mŕtve more leží 400 m pod úrovňou hladiny mora. Kvôli veľmi vysokej koncentrácii soli v jazere vyhynuli všetky živé organizmy.

 
 
 

NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Debutový štúdiový album nahrala Emma Drobná v spolupráci s produkčným tímom Creative Music House.
NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
Desmod prichádza s absolútnou novinkou!
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT
štvrtým štúdiovým albumom, ktorý vydá v októbri.
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT