Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 21. augusta 2019, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

Tréningový program na zoštíhlenie pásu

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 20.02.2008

Oblasť bokov, brucha a zadku patrí medzi najrizikovejšie oblasti ukladania prebytočných tukových buniek u žien.
Tréningový program na zoštíhlenie pásu
Zdroj obrázku: TS Server.sk
 

Oblasť bokov, brucha a zadku patrí medzi najrizikovejšie oblasti ukladania prebytočných tukových buniek u žien. Máloktorá žena je spokojná s touto oblasťou a v snahe zmeniť či už proporcionálne alebo výzorovo danú oblasť podstupujú namáhavé procedúry, často spojené s chirurgickými zákrokmi alebo drastické diéty. Existuje však aj iné cesty ako krásne vytvarovať a vyformovať zadok, boky alebo brucho. My vám prinášame jeden spôsob, ktorý je zameraný na vyformovanie postavy pomocou nenáročných a jednoduchých cvičení, ktoré sa dajú cvičiť prakticky všade.

1. cvičenie: stojte s mierne rozkročenými nohami a ruky skrížte za hlavou. Pomaly sa ukláňajte doľava. Postupne zosilnite úklon ťahaním ľavej ruky v lakti. Vydržte v maximálnom úklone 10 až 15 sekúnd. Uvoľnite svalstvo trupu. Opakujte cvičenie na opačnú stranu. Každý cvik zopakujte ešte 2 krát.

2. cvičenie: sadnite si na zem s vystretými nohami a ľavú nohu si preložte cez pravú. Pravou rukou sa opierajú o ľavé koleno, ľavou rukou si podopierajte trup. Pomaly obracajte hlavu a trup dozadu a zotrvajte v dosiahnutej polohe 10 až 15 sekúnd. Uvoľnite sa a opakujte cvik na opačnú stranu. Každý cvik zopakujte ešte 2 krát.

Tieto dve cvičenia boli do tohto programu zaradené skôr na zahriatie svalstva panvovej oblasti ako na aktívny rozvoj sily a formovania postavy. Ďalšie cvičenia už intenzívne pôsobia na formovanie a ich efekt je zosilnený práve predchádzajúcimi dvoma cvikmi.

3. cvičenia: kľaknite si a rukami sa oprite o zem tak, aby kolená i dlane boli od seba vzdialené aspoň na šírku ramien. Pomaly prehýbajte chrbát hore a dole. Cvik zopakujte ešte 10 až 12 krát.

4. cvičenie: kľaknite si do predklonu na pravé koleno, ľavou rukou sa opierajte o zem a pravou rukou ťahajte ľavé koleno k pravému ramenu. Teraz pomaly vystierajte pravé rameno a ľavé koleno až do vodorovnej polohy a v tejto polohe zostaňte 7 až 10 sekúnd. Uvoľnite sa a nechajte odpočinúť chrbtové a brušné svalstvo. Opakujte cvičenie na opačnú stranu. Každý cvik zopakujte ešte 2 až 3 krát.

5. cvičenie: postavte sa s mierne pokrčenými nohami a ruky skrížte za hlavu. Pokrčte zľahka nohy v kolenách a so vzpriamenou chrbticou otáčajte pomaly trupom doľava. Zostaňte v tejto polohe 7 až 10 sekúnd. Opakujte cvičenie na opačnú stranu. Uvoľnite namáhané svalstvo. Každý cvik zopakujte ešte 2 až 3 krát.

6. cvičenie: stojte s rozkročenými nohami, kolená roztiahnite na šírku pliec. Pomaly vyťahujte krížovú chrbticu a vzpriamujte panvu. Chrbticu v ramennej a hrudnej časti tiež pomaly vyťahujte nahor. Cvičenie opakujte ešte 10 až 12 krát.

7. cvičenie: ľahnite si na chrbát a opierajte sa o predlaktie a päty. Zadok zostáva na zemi. Postupne dvíhajte panvu, až kým sa nenapnete v bokoch. V tejto polohe zostaňte podľa možnosti 7 až 10 sekúnd. Uvoľnite namáhané svalstvo. Cvičenie zopakujte ešte 6 až 7 krát.

8. cvičenie: čupnite si, roztiahnite kolená a vystrite chrbticu, ako len môžete. Stiahnite bradu a vystierajte bedrové a krčné svalstvo. V tejto polohe vydržte 7 až 10 sekúnd. Uvoľnite chrbtové svalstvo. Cvičenie opakujte 6 až 7 krát.

Na záver uvoľnite svalstvo potriasaním a ľahkým naťahovaním. Tento krátky program vám odporúčame cvičiť 2 až 3 krát týždenne.




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:


 


Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 8 rokmi
Dvojica Verona je momentálne veľmi úspešná doma v Čechách so skladbou Hey Boy, keď u nas valcovala touto skladbou cez leto slovenský éter a teraz ju čaká púť po európskych kluboch a rádiách.
pred 7 rokmi
Špeciálna edícia hry venovaná Green Day obsahuje doteraz nepoznané úrovne, pieseň z očakávaného albumu a úplne nové postavičky.
pred 8 rokmi
Štyri príbehy, každý spracovaný inou technikou a to všetko prepojené hranou líniou...
pred 16 rokmi
Módna vlna chlapčenských skupín sa upokojuje.
pred 7 rokmi
Britský herec tak spravil krátko po tom, čo sa Stewart a režisér Rupert Sanders verejne ospravedlnili za spoločný románik
pred 7 rokmi
Mamuty druhu Mammuthus creticus dosahovali v dospelosti v kohútiku výšku iba jeden meter.
pred 7 rokmi
Herec stvárni postavu, ktorú pôvodne napísali pre Johnnyho Deppa.
pred 7 rokmi
Po omladzovacej kúre kompaktného typu Splash uvádza japonský špecialista na malé vozidla a vozidlá s pohonom 4x4 svoje mini MPV ako špeciálny model active+.

 
 
 

NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Debutový štúdiový album nahrala Emma Drobná v spolupráci s produkčným tímom Creative Music House.
NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
Desmod prichádza s absolútnou novinkou!
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT
štvrtým štúdiovým albumom, ktorý vydá v októbri.
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT