Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 23. júna 2018, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

Devastating Double Blast

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 26.05.2001

Pri slove devastating každému na myseľ príde niečo devastujúce, zničujúce.
Devastating Double Blast
Zdroj obrázku: TS Server.sk
 

Pri slove devastating každému na myseľ príde niečo devastujúce, zničujúce. A nie náhodou, pretože tento tréningový spôsob má totiž skutočne za cieľ ničiť a devastovať vaše svaly. Ak sa rozhodnete vyskúšať Devastating Double Blast, musíte zaťažiť tú istú svalovú skupinu dvakrát po sebe v dvoch tréningových dňoch, ktoré sa od seba líšia zvolenými cvičeniami, počtom opakovaní a sérií a hlavne veľkosťou používaných záťaží.

Prvý tréningový deň je určený pre ťažký tréning, ktorý budete vykonávať s maximálnymi váhami. V sériách by ste len výnimočne mali vykonať viac ako 6 - 8 opakovaní a ak áno, nad tento počet to budú už len opakovania s dopomocou, negatívne, čiastkové, alebo aj výnútené. Pohyby, pri ktorých sa činky alebo záťaže spúšťajú do dolných krajných polôh, prevádzajte pomaly a koncentrovane, vytláčanie má byť dynamické. Prestávky sú individuálne v rozmedzí od 30 do 90 sekúnd.

Druhý tréningový deň je určený pre ľahší tréning, v ktorom sa šetrite a použite nízke záťaže. Počty sérií sú nižšie ako v predchádzajúcom dni, ale musíte v nich vykonať viac opakovaní, spravidla 12 až 15. Tréningové tempo je rovnomerné a plynulé s krátkymi prestávkami medzi sériami. Tréning Devastating Double Blast je výhodné zaraďovať do objemovej prípravy na 3 - 4 týždne, po ktorých sa môžete vrátiť k svojim pôvodným tréningovým plánom.

Napríklad:
1. deň .............................tréning A1
2. deň .............................tréning A2
3. deň .............................voľno
4. deň .............................voľno
5. deň .............................tréning B1
6. deň .............................tréning B2
7. deň .............................voľno
8. deň .............................voľno

Tréning A1:
1. Drepy s činkou na pleciach....................................................6x 6-8
2. Čiastočné tlaky na prístroji....................................................3x 6-8
3. Zanožovanie na prístroji.........................................................3x 6-8
4. Príťahy veľkej činky v predklone k hrudníku .........................6x 6-8
5. Príťahy T držadla v predklone k hrudníku..............................2x 6-8
6. Príťahy kladky z hora podhmatom.........................................2x 6-8
7. Benchpress............................................................................2x 6-8
8. Výpony v stoji.......................................................................6x 6 + čiastkové

Tréning A2:
1. Drepy na prístroji...............................................................3-4x 12-15
2. Prednožovanie na prístroji..................................................3-4x 12-15
3. Mŕtvy ťah s vystretými nohami a pätami pri sebe....................4x 12-15
4. Príťahy kladky v sede........................................................3-4x 12-15
5. Príťahy kladky z hora na široko..........................................3-4x 12-15
6. Rozpažovanie na rovnej lavici.............................................3-4x 12-15
7. Oslie výpony.........................................................................4x 20-30

Tréning B1:
1. Tlaky v stoji..........................................................................6x 6
2. Dvíhanie pliec s veľkou činkou..............................................3x 6-8
3. Bicepsový zhyb s veľkou činkou...........................................6x 6-8
4. Tricepsové tlaky...................................................................6x 6-8
5. Francúzsky tlak....................................................................2x 6
6. Skracovačky so záťažou......................................................6x do maxima

Tréning B2:
1. Tlaky v sede v jednoručkami................................................4x 12-15
2. Príťahy veľkej činky k brade...........................................3-4 x 12-15
3. Kladivový zdvih..............................................................3-4 x 12-15
4. Tricepsové sťahovanie kladky.............................................3x 12-15
5. Kliky na lavičke...................................................................3x 12-15
6. Sťahovanie kladky bruchom................................................4x do maxima




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:


 


Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 2 rokmi
Život a smrť muža, ktorý nikdy nerezignoval.
pred 7 rokmi
Ashton Kutcher si v seriáli Dva a pol chlapa (2003) zahrá internetového miliardára so zlomeným srdcom Waldena Schmidta.
pred 5 rokmi
Jana Kirschner má nový singel. Úspešná speváčka a hudobníčka predstavuje pieseň Sama, ktorou sa po troch rokoch vracia na hudobnú scénu.
pred 5 rokmi
Olly Murs však už dávno nepatrí do kategórie bežných rýchlo kvasených hviezd. Hoci nevyhral svojho času X-Factor, meno toho, kto ho vyhral v tom roku, keď Olly skončil druhý, si dnes už nikto nepamätá.
pred 6 rokmi
Scissor Sisters sa vracajú s novým albumom Magic Hour.
pred 5 rokmi
Britská kapela sa predstaví 6. alebo 7. februára 2014 na zimnom štadióne Ondreja Nepelu.
pred 6 rokmi
Na tohtoročnom autosalóne v Ženeve predviedla Automobili Lamborghini najnekompromisnejší otvorený super športiak v celej histórie značky.
pred 6 rokmi
Írska speváčka sa v českej metropole predstaví 20. júna v Lucerne.

 
 
 

NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Debutový štúdiový album nahrala Emma Drobná v spolupráci s produkčným tímom Creative Music House.
NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
Desmod prichádza s absolútnou novinkou!
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT
štvrtým štúdiovým albumom, ktorý vydá v októbri.
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT