Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie PR správy

Dnes je 17. októbra 2018, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

Cvičenie podľa typu postavy

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 13.07.2008

Tak ako máme rôzne typy tvárí, rôznu farbu vlasov a podobne, máme aj rôzne postavy.
Cvičenie podľa typu postavy
Zdroj obrázku: TS Server.sk
 

Tak ako máme rôzne typy tvárí, rôznu farbu vlasov a podobne, máme aj rôzne postavy. Aj štíhli ľudia majú rôzne typy postáv a podľa toho je vhodné si aj vybrať vhodné cvičenia, ktoré sú pre vašu postavu potrebné. Uveďme si štyri typy postáv: ceruzka, hruška, presýpacie hodiny a jablko.

Ceruzka
Pre tento typ postavy je typická takmer rovnaká šírka pliec, pásu a bokov. Máte menšie prsia a štíhle ruky a nohy. Výhodou je malý zadok. Aby pás pôsobil užšie, zamerajte sa na spevnenie pliec a horných končatín, rovnako aj na vyformovanie sedacieho svalstva. 1. Postavte sa chrbtom k stoličke, oprite sa rukami a nohy vystrite dopredu. Chodidlá postavte na päty a dbajte na rovný chrbát. Pomaly klesajte smerom nadol až kým lakte nie sú pokrčené v pravom uhle. 2. Ľahnite si na brucho a chodidlá postavte na špičky. Oprite sa o predlaktia, napnite brucho a podvihnite sa z podložky tak, aby telo tvorilo jednu líniu. Zotrvajte 30 sekúnd, opakujte 5x. 3. V polohe na chrbte pokrčte kolená, chodidlá sú celou plochou na podložke. Obe ruky dajte za hlavu. Nadvihnite plecia, vystrite jednu ruku a uveďte ju k protiľahlému kolenu. 15 opakovaní a vymeňte strany.

Hruška
Horná polovica tela je nápadne drobnejšia ako dolná. Máte úzke plecia, menšie prsia, štíhly pás, široké boky. Výrazný zadok a často silné stehná. Treba spevniť plecia a odstrániť tuk z bokov, zadku a stehien. 1. Vezmite si malé činky alebo fľaše s vodou a zľahka pokrčte kolená. Zadok ťahajte dozadu, akoby ste si chceli sadnúť. Horná polovica tela je v predklone, chrbát zostáva rovný. Ruky s činkami zdvihnite na úroveň pliec, krátko zadržte a opäť pripažte. 15 opakovaní. 2. Ľahnite si na brucho a podoprite sa predlaktiami. Nadvihnite trup, boky zostávajú na zemi a chodidlá postavte na špičky. Spevnite celé telo a opäť uvoľnite. Opakujte 15 krát. 3. V polohe na chrbte vystrite ruky pozdĺž tela, zľahka pokrčte kolená a chodidlá položte celou plochou na schodík alebo kufor. Nadvihnite panvu tak, aby stehná, boky a trup tvorili jednu líniu. Krátko držte polohu a uvoľnite. Opakujte 20 krát.

Presýpacie hodiny
Vaša postava pôsobí veľmi žensky: rovnako široké plecia a boky kontrastujú s úzkym pásom. Máte plnšie prsia a silnejšie nohy. Cieľom cvičenia je odstrániť nadbytočný tuk, spevniť spodný chrbát a boky. 1. V polohe na bruchu podoprite celé telo predlaktiami a špičkami prstov na nohách. Telo by malo tvoriť priamku. Napnite brušné svalstvo a jednu nohu nadvihnite. Vydržte 20 sekúnd, urobte 10x, vymeňte. 2. Ľahnite si na chrbát, pokrčte kolená a ruky si dajte za hlavu. Nadvihnite lopatky a súčasne pritiahnite nohy a panvu smerom k hrudníku. Vydýchnite a s nádychom sa vráťte do východiskovej polohy. Zopakujte 20 krát. 3. Rozkročte sa na šírku bokov, spevnite brucho a zadok. Pokrčte kolená a preneste váhu tela na päty a zadok ťahajte dozadu. Pri cvičení kolená nesmú presiahnuť úroveň chodidiel. 20 krát.

Jablko
Moletnejšie brucho a nevytvarovaný pás. Plecia sú širšie ako boky, zadok je plochý. Štíhle nohy. Treba vyformovať hornú časť postavy a posilniť nohy. 1. Rozkročte sa na šírku bokov a ruky si dajte v bok. Pravou nohou urobte veľký výpad dopredu. Koleno nemá presiahnuť úroveň chodidla. Pokrčte ľavú nohu a narovnajte chrbát. Vydržte, potom vystriedajte nohy. Opakujte 15 krát. 2. Ľahnite si na brucho, podoprite sa dlaňami vystretých rúk a špičkami nôh. Chrbát je rovný a telo tvorí priamku. Ľavú nohu si pritiahnite k ľavému lakťu, pričom pravá noha ostáva vystretá. 15 krát na každú stranu. 3. Ľahnite si na podložku a vystreté nohy si vyložte na fitloptu. Panvu oddeľte od zeme, päty zatlačte do lopty a pomaly si ju pritiahnite k telu. Krátko držte polohu a opäť vystrite nohy. Hlava, plecia a ruky ostávajú pri cvičení na mieste. 20 krát.




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:


 


Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 5 rokmi
Typové označenie Nissan ZEOD RC je skratkou Zero Emissions On-Demand Racing Car (pretekársky automobil s nulovými emisiami na požiadanie).
pred 4 rokmi
Kapela Mukatado po úspešnom singli Do vody predstavila novú skladbu. Spolupracovala na nej so známym spevákom Robom Opatovským.
pred 5 rokmi
26-ročný rapper z pripravovanej novinky Nothing Was The Same predstavil už vo februári singel Started From The Bottom.
pred 8 rokmi
Výkon a luxus pre najvyššie nároky...
pred 5 rokmi
Všetko sa to začalo v apríli 2013 v Colorade, kedy sa cyklista rozhodol rozhýbať kosti, trošku sa ponamáhať, aby nevyšiel z tempa. Chcel si urobiť okruh, takú mierne oddychovú jazdu. No tá sa neskončila tak, ako by čakal...
pred 6 rokmi
Výroba a dovoz všetkých štandardných tradičných žiaroviek bude po 31. auguste zakázaná vo všetkých krajinách Európskej únie.
pred 7 rokmi
Talianska dedina Filettino, v ktorej žije len 550 obyvateľov, vyhlásila nezávislosť, stala sa autonómnym kniežatstvom s vlastným znakom a začala tlačiť vlastnú menu
pred 6 rokmi
Súčasný systém je pre umelcov podľa Beblavého absurdný.

 
 
 

NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Debutový štúdiový album nahrala Emma Drobná v spolupráci s produkčným tímom Creative Music House.
NOVINKA! Emma Drobná - You should know
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
Desmod prichádza s absolútnou novinkou!
Novinka! DESMOD - Molekuly zvuku
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT
štvrtým štúdiovým albumom, ktorý vydá v októbri.
MÁRIA ČÍROVÁ korunuje megaúspech singla UNIKÁT